8 клас профіль

Завдання на дистанційне навчання

Травень
21.05.2020

Тема: Гуморальна регуляція. Гормони
1. Опрацювати озвучену презентацію
2. Прочитати параграф 54 (до гіпофізу)

19.05.2020
Тема: Тестування з теми ВНД



18.05.2020
Тема: Гомеостаз
1. Опрацюйте презентацію
2. Перегляньте відео
3. Прочитайте параграф 53
4. Повторіть тему "ВНД" (параграф 47-52) буде тестування

15.05.2020
Тема: Увага. Емоції та мотивації
1. Опрацювати озвучену презентацію
2. Вміти наводити приклади різних емоцій
3. Скласти 10 тестів з теми ВНД з 4-ма варіантами відповідей і надіслати мені на пошту nataliakonvalia007@gmail.com

12.05.2020
Тема: Сон. Біоритми
1. Перегляньте запропоноване відео
2. Прочитати параграф 52

08.05.2020
Тема: Навчання та пам'ять. Види пам'яті та її розвиток
1. Опрацюйте відеоурок
2. Читати параграф 50


07.05.2020
Тема: Мова. Мислення.Свідомість
1. Продивіться відеоурок
2. Прочитати параграф 49

05.05.2020
Тема: Умовні та безумовні рефлекси
1. Опрацюйте презентацію
2. Випишіть характеристику умовних рефлексів та умови вироблення умовного рефлексу
3. Пройти онлайн тест на визначення свого типу темпераменту


04.05.2020
Тема: Поняття про вищу нервову діяльність та її основні типи
1. Перегляньте відеоурок 
2. Опрацюйте параграф підручника 47 
3. Випишіть у зошит що таке безумовні рефлекси та їх види
4. Проведіть разом з батьками лабораторне дослідження на стор. 223 (записувати нічого не потрібно, просто поспостерігайте рефлекс)



Квітень
30.04.2020
Тема: Підсумковий тест з теми "Сенсорні системи"

28.04.2020
Тема: Сприйняття болю, температури, тактильна чутливість
1. Переглянути відеоурок
2. Прочитати параграф 45
3. Повторити всі сенсорні системи, буде підсумкове тестування


27.04.2020
Тема: Вестибулярний апарат та орієнтація у просторі
1. Переглянути відеоурок та відео 1 та мультфільм
2. Прочитати параграф 45 (до рухової сенсорної системи)


24.04.2020
Тема: Сенсорні системи нюху та смаку
1. Переглянути відео,  відео 1 та відео 2
2. Опрацювати параграф 46 


23.04.2020
Тема: Інтенсивність звуку. Захист слуху
1. Опрацювати презентацію, зробити нотатки у зошит
2. Виконати тестування 
3. Повторити параграф 44

21.04.2020
Тема: Сенсорна система слуху та рівноваги
1. Опрацювати відео та презентацію з теми
2. Виписати у зошит будову слухової сенсорної системи
3. Читати параграф 44 підручника
4. Доробити ВСІ домашні роботи


17.04.2020
1. Пройти тестування з теми "Зоровий аналізатор"

16.04.2020
Тема: Захист зору. Дефекти зору
1. Опрацювати презентацію, виписати у зошит основні порушення зору
2. Параграф 43 прочитати
3. Підготувати презентацію на ОДНУ з тем (у кінці презентації) і прислати мені на нові пошту nataliakonvalia007@gmail.com



14.04.2020
Тема: "Оптична система ока"
1.Опрацюйте презентацію
2. До зошита запишіть складові оптичної системи ока

13.04.2020
Тема: Сприйняття зображення предметів, простору і кольору
1. Пройдіть тест
2. Опрацюйте відео, занотуйте терміни та запишіть будову сітківки
3. Як кольори впливають на наш настрій
https://ideyne.com/ua/article/psihologiya_cveta_v_reklame

10.04.2020
1. Перегляньте відео та відео 1
2. Як функціонує зір?відеофрагмент ; Еволяція людського ока - відео; цікаві факти про очі - відео
3. Опрацювати параграф 42, зробіть нотатки у зошит


09.04.2020
Тема "Загальна характеристика сенсорних систем"
1. Пройдіть тестування 
2. Переглянути відео
3. Опрацювати презентацію
4. Виписати у зошит: сенсорна система, складові аналізатора

07.04.2020
1. Опрацювати відео та параграф 40
2. Виконати самоконтроль на стор.193
3. Повторити будову та функції нервової системи. Будемо проходити узагальнююче тестування
НАГАДУЮ! Виконайте всі тестові завдання

06.04.2020
1. Опрацювати параграф 39 (стор.187-189)
2.  Перегляньте відео, зробіть нотатки в зошит
3. Пройдіть тестування (соматична і автономна НС)


березень 2020

27.03.2020
1. Опрацювати презентацію з теми
2. Зробити нотатки у зошит


26.03.2020
1. Опрацюйте презентацію
2. Зробіть нотатки у зошит
3. Пройдіть тестування


24.03.2020 (виконайте завдання за 20.03.)
1. Пройти тестування
2. Опрацювати презентацію, зробити нотатки в зошит
3. Прочитати параграфи 37-38



23.03.2020
1. Прочитати параграф 36
2. Опрацювати презентацію
3. Переглянути відео
4. Пройти тестування

20.03.2020
1. Опрацюйте презентацію
2. Замалюйте в зошит рефлекторну дугу колінного рефлексу
3. Зробіть нотатки в зошит

19.03.2020
1. Опрацювати презентацію
2. Виписати терміни: рефлекс, рефлекторна дуга, складові рефлекторної дуги
3. Пройти тестування

17.03. 2020
1. Ознайомтесь з озвученною презентацією
2. Зробіть опорний конспект у зошит
3. Передивіться відео про нервову систему 



15.03.2020
1. Опрацюйте презентацію "Еволюція нервової системи"
2. Зробіть нотатки в зошиті
3. Виконайте тестування з теми "Шкіра та виділення"










(лютий 2020)
Другий тиждень

Обов'язково ВСІМ зареєструватися, пройшовши по посиланню https://miyklas.com.ua/

І. Оберіть і випишіть із переліку судин і відділів серця окремо ті, що належать: 
А - до малого кола кровообігу
Б - до великого кола кровообігу
  1. ліве передсердя
  2. праве передсердя
  3. легеневі вени
  4. легеневі артерії
  5. лівий шлуночок
  6. правий шлуночок
  7. верхня порожниста вена
  8. аорта
  9. нижня порожниста вена
  10. сонні артерії


ІІ. Закінчить речення про типи кровотеч (письмово в зошиті)
  1. найнебезпечніший тип кровотеч...
  2. виникає за незначного ушкодження тканин
  3. призводять до значних втрат крові
  4. кров витікає рівномірно і має темний колір
  5. не спричиняє значної кровотечі крові
  6. цей тип кровотечі розрізняють за яскраво-червоним забарвленням крові, що виривається з рани фонтаном
  7. потрібно накласти джгут, розміщуючи його нижче від місця ушкодження
  8. потрібно накласти джгут вище від місця ушкодження і негайно доправити до лікарні
  9. перша допомога при такому типі кровотечі: знежараження рани і накладання марлевої пов'язки







1. Прочитати параграф 22

Ознаки
Артерії
Капіляри
Вени
1.       Будова



2.       Функції



3.       Швидкість руху крові



4.       Тиск крові




2. Виписати звідки починається і де закінчується велике та мале коло кровообігу
3. Опрацювати параграф 23. Вміти розрізняти кровотечі. Потренуватися на комусь (друг, батьки) дома накладати пов'язки на великий палець руки та на передпліччя. Сфотаграфувати і переслати мені фото на адресу nataliapilipenko007@gmail.com або показати у школі
4. Пройти тести з 1  по 11 самоконтролю на стор.116-117
5. Заповнити таблицю

Хвороба
З чим пов’язана
Симптоми, ознаки














6. Складіть пам'ятку "Як уникнути розвитку серцево-судинних захворювань" (форма виконання будь-яка: презентація, реферат, буклет, малюнок тощо)

Бажаю успіхів! Будьте здорові! 

















1. Опрацювати параграф підручника 34. Виписати визначення: постава, кіфоз, лордоз, сколіоз, плоскостопість, гіподинамія

2. Розробити правила правильної постави

3. Виконати тестування на стор.168-169 ( у зошит) з 1 по 11 завдання

4. Попрацювати з джерелами Інтернету, знайти і виписати у зошит хвороби опорно-рухової системи:
  • остеопороз
  • остеохондроз
  • радикуліт
  • грижа міжхребцевого диска
  • артрит
  • артроз
  • подагра
  • міозит
  • парез
  • тендиніт



Еволюційні аспекти розвитку опорно-рухової системи

Немає коментарів:

Дописати коментар