8 клас

Завдання на дистанційне навчання

Травень
21.05.2020
Тема: Гуморальна регуляція. Гормони
1. Пройти тестування з теми "Вища нервова діяльність"
2. Опрацювати озвучену презентацію
3. Читати параграф 54 ( до гіпофіза)
18.05.2020
Тема: Гомеостаз
1. Опрацювати презентацію
2.  Переглянути відео
3. Читати параграф 53
Повторити ВНД (параграфи 47-52) буде тестування

14.05.2020
Тема: Навчання та пам'ять
1. Переглянути відео
2. Прочитати параграф 50
12.05.2020
Тема: Умовні рефлекси. Інстинкти, мова
1. Опрацювати відеоурок
2. Прочитати параграф 48-49

05.05.2020
Тема: Поняття про вищу нервову діяльність та її основні типи
1. Переглянути відеоурок
2. Опрацювати презентацію. Виписати особливості безумовних та умовних рефлексів
3. Пройти онлайн тест на визначення свого типу темпераменту


04.05.2020
Тема: Контрольна робота з теми: "Сенсорні системи"
1. Повторити вивчене 
2. Пройти контрольне тестування (24 запитання по 0.5 бали)


Квітень 
29.04.2020
Тема:  Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури болю
1. Передивитися відеоуроки: відео 1 та відео 2 та мультфільм 
2. Прочитати параграф 45
3. Повторити всі сенсорні системи. Буде тематичне оцінювання 

27.04.2020
Тема: Сенсорні системи смаку та нюху
1. Переглянути відеоурок
2. Прочитати параграф 46

23.04.2020
Тема: Гігієна слуху. Інтенсивність звуку
1. Опрацювати презентацію, зробити нотатки в зошит
2. Виконати тестування 
3. Повторити параграф 44

21.0.2020
Тема: Слухова сенсорна система
1. Опрацювати відео та презентацію з теми
2. Виписати у зошит будову слухової сенсорної системи
3. Прочитати параграф 44


15.04.2020
Тема: Особливості функціонування ока людини. Сприйняття зображення предметів,  простору та кольору. Гігієна зоу
1 Опрацювати ДВІ презентації №1 та №2
2. Виписати у зошит будову сітківки ока
3. Прочитати парграф 43
4. Виконати тест з теми Зорова сенсорна стстема
 Доробіть тести з біології
Бережіть свій зір!


13.04.2020
 Тема: Зорова сенсорна система"
1. Перегляньте відео та відео 1
2. Цікаві відео з теми: Як функціонує зір?; цікаві факти про очі
3. Опрацювати параграф 42, зробіть нотатки у зошит
4. Виконайте тест з теми 

08.04.2020
Тема "Загальна характеристика сенсорних систем, їхня будова"
1. Продивіться відео
2. Опрацювати презентацію, виписати що таке серсорна система (аналізатор), складові аналізатора, рецептор
3. Прочитати параграф 41

06.04.2020
1. Повторіть особливості будови та функції нервової системи. 
2. Контрольне тестування з теми "Нервова система"

березень 2020
26.03.2020
1. Опрацюйте новий матеріал
2. Складіть в зошит пам'ятку "Профілактика захворювань нервової системи" 
3. Повторіть тему Нервова система (буде контрольне тестування)

23.03.2020
1. Опрацювати презентацію, зробіть нотатки у зошит
2. Перегляньте відео 
3. Прочитайте параграф 39
4. Пройдіть тестування 


19.03.2020
1. Прочитати параграф 39
2. Пройти тестування "Головний мозок"





16.03.2020
1. Опрацюйте презентацию "Головний мозок"
2. Випишіть у зошит основні відділи мозку та їх значення
3. Прочитайте параграфи 37-38
4. Пройдіть тестування 

17.03.2020


1. Виконайте тестування до теми минулого уроку





(лютий 2020)

Другий тиждень

  1. Прочитати параграф 26, 27
  2. Виписати основні структури шарів шкіри:
    1. епідерміс
    2. дерма
    3. підшкірна клітковина
  3. Виписати функції шкіри
  4. Підготувати проєкт "Як доглядати за шкірою у підлітковому віці?" або "Правила догляду за шкірою" або "Заходи щодо профілактики захворювань шкіри"




1. Прочитати параграф 22

Ознаки
Артерії
Капіляри
Вени
1.       Будова



2.       Функції



3.       Швидкість руху крові



4.       Тиск крові




2. Виписати звідки починається і де закінчується велике та мале коло кровообігу
3. Опрацювати параграф 23. Вміти розрізняти кровотечі. Потренуватися на комусь (друг, батьки) дома накладати пов'язки на великий палець руки та на передпліччя. Сфотаграфувати і переслати мені фото на адресу nataliapilipenko007@gmail.com або показати у школі
4. Пройти тести з 1  по 11 самоконтролю на стор.116-117
5. Заповнити таблицю

Хвороба
З чим пов’язана
Симптоми, ознаки














ДОДАТКОВО для учнів 8 - А

складіть пам'ятку "Як уникнути розвитку серцево-судинних захворювань" (форма виконання будь-яка: презентація, реферат, буклет, малюнок тощо)



Бажаю успіхів! Будьте здорові! 











(осінні канікули 2019-2020)

1. Опрацювати параграф підручника 34. Виписати визначення: постава, кіфоз, лордоз, сколіоз, плоскостопість, гіподинамія

2. Розробити правила правильної постави

3. Виконати тестування на стор.168-169 ( у зошит) з 1 по 11 завдання










2018-2019 н.р.

Дистанційне навчання

11.04.2019р.

1. Опрацювати параграфи 47-50
2. Підготувати повідомлення або презентацію з теми: "Особливості памяті людини", "Як розвивати память", "Успішне навчання. Як його досягти?" (переслати на електронну пошту nataliapilipenko007@gmail.com

28.01.-01.02.2019р.

1. Опрацювати параграф 16, виписати до зошита основні хвороби дихальної системи

2. Пройти тестування на стор. підручника 82-83 (письмово в зошиті)

3. Виконати цікаві вправи за посиланням 1 та 2

4. Переглянути на Ютубі надання першої допомоги при зупинці серця - Невідкладна допомога при зупинці серця

Перша допомога при пневмотораксі

5. Не забудьте виписати та вивчити легеневі об'єми (стор.73-74)








16.11.2018р.

Виконайте підсумкове тестування за І семестр


Дистанційне навчання на осінні канікули
1. Прочитати параграфи 31-33
2. Дайте усно відповіді на питання після параграфів
3. Випишіть у зошит та вивчіть терміни: фасція, міофібрили, напруження м язів, сила м яза, статична та динамічна робота, витривалість і втома м язів
4. Виконайте дома лабораторне дослідження стор.158-159; поясніть отримані результати
5. У робочому зошиті запишіть правила надання першої допомоги при відкритому та закритому переломах
Бажаю вам успіхів при вивченні нових тем!








2017-2018 н.р.


Організм людини - відкрита саморегульована біологічна система. Для відкритих систем характерна самоорганізація. Унаслідок самоорганізації в таких системах можуть виникати стійкі структури, які існують за умови постійної втрати системою енергії.
Класичним прикладом такої системи є «комірки Бернара», що утворюються у воді, яка постійно підігрівається знизу за рахунок конвекційних потоків. Ми легко можемо їх спостерігати, якщо поглянемо в каструлю, в якій кипить вода.
Дослід з комірками Бенара можете побачити, пройшовши по посиланню



Немає коментарів:

Дописати коментар