7 клас

Завдання на дистанційне навчання

Травень
22.05.2020
Тема: Співіснування організмів в угрупованнях
1.  Опрацювати підручник параграф 53
2. Переглянути фільм "Уцелевшая природа Европы" 

20.05.2020
Тема: Ланцюги живлення
1. Опрацюйте презентацію
2. Прочитайте параграф 52
3. Створіть власні 3 ланцюги живлення, характерні для наших екосистем: лісу, водойми та луки. Надішліть мені їх на пошту: nataliakonvalia007@gmail.com

18.05.2020
Тема: Поняття про екосистему та чинники середовища
1. Опрацювати відео
2. Переглянути презентацію
3. Прочитати параграф 51
4. Виписати у зошит терміни: популяція, екологічні чинники та їх види


12.05.2020
Тема: Використання тваринами знарядь праці. Елементарна розумова діяльність
1. Опрацювати параграф 50
2. Виконати контрольне тестування з теми "Поведінка"


07.05.2020
Тема: Комунікація тварин
1. Продивитися відео
2.  Як спілкуються тварини (відео)
3. Прочитати параграф 49


04.05.2020
Тема: Соціальна поведінка тварин
1. Переглянути відео
2. Опрацювати параграф підручника 48
2. Виписати що таке анонімні та особистісні угруповання

Квітень 2020
30.04.2020
Тема: Територіальна поведінка
1. Прочитати параграф 47
2. Переглянути відео
3. Пройти тестування з теми "Поведінка тварин"

27.04.2020
Тема: Репродуктивна поведінка тварин
1. Опрацювати відео
2. Читати параграф 46
3. Виконати тест з вивчених тем по поведінці тварин


23.04.2020
Тема: Форми поведінки тварин: дослідницька, харчова, захисна, гігієнічна
1. Опрацювати презентацію
2. Виписати у зошит визначення типів поведінки
3. Прочитати параграф 45
Учні 7- А виконайте практичну роботу


21.04.2020
Тема: Способи орієнтування тварин. Хомінг. Міграції тварин
1. Опрацювати параграф 44
2. Переглянути відео. Зробити нотатки в зошиті. 
3. Передивіться презентацію. Випишіть терміни: хомінг та міграція
4. Цікаві міграції тварин відео , відео1відео 2

16.04.2020
Тема: Вроджена і набута поведінка
1. Опрацювати презентацію, виписати терміни: безумовні та умовні рефлекси, імбридинг, научіння
2. Прочитати параграф 44
3. Виконати практичну роботу в зошит. Заповнити таблицю 0:46 секунда відео
4. Сфотографуйте у своєму зошиті заповнену таблицю та висновок і пришліть мені на нову пошту nataliakonvalia007@gmail.com
5. Переглянути відео   про поведінку тварин

13.04.2020
Тема "Поведінка тварин, методи її вивчення"
1. Опрацювати презентацію
2. Прочитати підручник параграф 43

06.04.2020
1. Повторіть процеси життєдіяльності тварин
2. Виконайте тестування 


(березень 2020)
25.03.2020
1. Опрацювати  відео
2. Прочитати параграф 40
3. Продивіться відео про перетворення тварин: метелика і жаби
4. Створити  один слайд у спільній презентації  "Тривалість життя тварин" Презентація вже закрита


23.03.2020
1. Прочитати параграфи 38-39
2. Ознайомитися з презентацією
3. ПОВТОРІТЬ основні системи органів тварин і пройдіть тестування


15.03.2020
1. Ознайомитись з презентацією "Нервова система"
2. Виконати письмово у зошитах ПРАКТИЧНУ роботу (вона є у кінці презентації)

17.03.2020

1. Продивіться озвучену презентацію
2. Зробіть нотатки в зошиті





ЗАВДАННЯ 

на дистанційне навчання (лютий 2020)

Другий тиждень
1. Прочитати параграф 31. 2. Виконати Практичну роботу №4. Презентація до практичної ТУТ. Вона полегшить Вам виконання роботи. Перегляньте будову кровоносних систем різних тварин3. Письмово у зошиті дати відповіді на 11 питань у кінці презентації (коротко)





1. Опрацювати параграф 30. За аналогією (як ми робили травні системи) виписати особливості будови органів дихання спочатку Безхребетних тварин, а потім Хребетних
2. У зошит письмово написати відповідь на питання:
    А) "Яке значення має процес подвійного дихання у птахів?"
    Б) "Чому мешканець водойм - ставковик дихає не зябрами, а має легеню?"


Бажаю успіхів!












створити спільну презентацію



Завдання на дистанційне навчання

(осінні канікули 2019)

7 - А клас

1. Повторити параграфи 11-12
2. Підготувати ВЛАСНОРУЧ презентацію (4-8 слайдів) про одну комаху, що вам найбільше подобається. Свою презентацію прислати електронної поштою на адресу nataliapilipenko007@gmail.com
3. В зошиті описати пристовування до життя у певному середовищі таких комах: вовчок, жук-плавунець, богомол, сонечко.
4. Пройти тестування з теми

7 - Б клас

1. Опрацювати параграфи 11-12. Вивчити дану презентацію

2. Заповнити таблицю, користуючись параграфом 12 і джерелами Інтернету

Різноманітність комах
Назва ряду
Особливості будови
Представники







Комахи з неповним перетворенням: Прямокрилі, Богомоли, Таргани, Терміти, Клопи, Бабки, Воші
Комахи з повним перетворенням: Твердокрилі, Двокрилі, Метелики, Перетинчастокрилі, Блохи
3. В зошиті описати пристовування до життя у певному середовищі таких комах: вовчок, жук-плавунець, богомол, сонечко.
4. Пройти тестування з теми

Бажаю успіхів!













2018-2019 н.р.

Дистанційне навчання

11.04.2019р.

1. Опрацювати параграф 51.
2. Виписати з параграфа терміни: популяція, місцеіснування, екосистема,  екологічні чинники, фотоперіодизм
3. Прочитати параграф 52, скласти ланцюг живлення для лісу або луки нашої місцевості
4. Виконайте вправу, пройшовши за посиланням 



28.01.- 01.02.2019р

1. Створити власну презентацію про одну тварину, яка належить до класу Ссавці. Свою роботу надіслати на електронну пошту nataliapilipenko007@gmail.com

2. Пройдіть тестування на стор. 114- 115 підручника (письмово у зошиті)3. Опрацювати параграф 28, виписати у зошит нові терміни і вивчити.

4. Виконайте цікаве завдання. Пройдіть за посиланням 













1. Опрацювати параграф 12, відповідати на питання

2. Заповнити таблицю (в зошиті)

Різноманітність комах

Назва ряду
Характерні особливості ряду
Представники




3. Прочитати параграф 13

4. Створити спільну презентацію на тему: "Різноманітність молюсків"

  1. Створити кожному по одному слайду у презентації "Різноманітність молюсків" (оберіть будь-яку одну тварину, про яку ви хочете написати.
  2. Підказки містяться на 2 слайді
  3. Не забутьте підписати свій слайд
  4. Не видаляйте чужі слайди, навіть якщо повторюються молюски.

Посилання для учнів 7 - Г класу

Для учнів 7 - А класу
Для учнів 7 - Б  класу









2017-2018 н.р.

Домашнє завдання

"Територіальна поведінка тварин"


Заповніть спільну презентацію "Репродуктивна поведінка тварин"



Завдання для дистанційного навчання

Квітень 2018


  1. Опрацювати параграфи 44-46
  2. Створити кожному по одному слайду у презентації "Форми поведінки тварин" (оберіть будь-яку одну тварину, про яку ви хочете написати.
  3. Підказки містяться на 2 слайді
  4. Не забутьте підписати свій слайд






Дистанційне навчання

Лютий 2018
1. Опрацювати параграф 33-34
2. Виконати у зошиті практичну роботу №5 (див. презентацію)









Виконайте тестування по темі: Членистоногі


Завдання для дистанційного навчання!

  • Прочитати параграф 10 підручника 
  • Скласти (письмово у зошит) опорний конспект про павукоподібних за таким планом (виділене червоним кольором перепишіть до робочого зошита):
    1. Середовище життя
    2. Відділи тіла та кінцівки
      • головогруди
      • черевце
    3. Покриви
    4. Особливості травлення павуків
    5. Дихальна система - легеневі мішки та трахеї
    6. Видільна система -  мальпігієві судини - це сліпі вирости кишечнику
    7. Розмноження та розвиток
  • У чому особливості будови кліщів?
  • Подумайте! Яке значення має павутина у житті павуків?  Чи всі павуки утворюють павутину?








2016-2017 н.р.

У зв'язку з відсутністю підручника для 7-го класу у 2015-2016 н.р. пропоную  учням кілька власноруч розроблених презентацій для вивчення різних систем органів.

  1.  Опора і рух




2. Практична робота №5 Порівняння будови скелетів хребетних тварин




3. Дихання та газообмін у тварин



4. Виділення у тварин



5. Нервова система, її значення і розвиток у різних тварин




6. Практична робота №4Порівняння будови кровоносної системи хребетних тваирн


Немає коментарів:

Дописати коментар