6 клас

Дистанційне навчання

Травень

21.05.2020

Тема: Екологічні групи рослин
1. Прочитати параграф 45

19.05.2020

Тема: Тестування з теми Гриби та Лишайники"



14.05.2020

Тема: Лишайники
1. Опрацюйте відео
2. Повторіть гриби та наступному уроці буде підсумкове тестування з тем "Гриби та Лишайники"

12.05.2020

Тема: Паразитичні гриби
1. Опрацюйте відео та презентацію
2. Виконайте тестування з теми

07.05.2020
Тема: Сапротрофні гриби - цвільові та дріжджі
1. Продивитися презентацію
2. Опрацювати параграф 52
05.05.2020

Практична робота 5. Розпізнавання істівних та отруйних грибів
1. Опрацюйте презентацію Виконайте завдання у ній
2. Прочитайте параграф 51
3. Створіть власний слайд у спільній презентації по варіантам

30.04.2020

Запишіть у робочі зошити тему, мету дослідження та хід роботи. Слідуйте вказівкам
Тема: Лабораторне дослідження будови шапинкових грибів
Мета: ознайомитись з особливостями будови та різноманітністю  шапинкових грибів 
Хід роботи: 
1. Розгляньте плодове тіло шапинкових грибів неозброєним оком. Знайдіть шапку, ніжку, плодове тіло, грибницю (міцелій) 2. Замалюйте у зошиті шапинковий гриб, підписавши на малюнку плодове тіло, шапку, ніжку, грибницю (міцелій) 
3. Замалюйте нижню сторону шапки (гіменофор) трубчастого та пластинчастого гриба.
4. Закінчить речення 
а) Гіфи - це … 
б) Мікориза - це… 
в) Гетеротрофи - це… 
г) Анаеробні гриби - це...
4. Зроби висновок у кінці роботи за метою та дай відповіді на питання:

  1. Які гриби називаються шапинковими?
  2. Що таке плодове тіло гриба та для чого воно потрібне?
  3. Що утворюється на пластинках або трубочках грибів?
5. Сфотографуйте свою роботу та надішліть мені на електронну пошту nataliakonvalia007@gmail.com

Бажаю успіхів!


28.04.2020

Тема: Макроскопічні гриби: мікоризоутворюючі шапинкові гриби
1. Переглянути відео 
2.  Опрацювати параграф 49
3. Виконати тест
Відео про ріст грибів



23.04.2020
Тема: Гриби. Особливості живлення, життєдіяльності грибів
1. Опрацювати відео та презентацію, виписати нові терміни, спільні риси грібів з тваринами і рослинами
2. Читати параграф 48
3. Цікаве про гриби

21.04.2020
Контрольна робота з тем "Групи рослин"
1. Пройти тестування 
2. Доробіть ВСІ роботи, буде виставлятися оцінка за тему

16.04.2020
Тема: Практична робота №4 "Вибір видів кімнатних рослин"
1. Повторити всі групи вивчених рослин (мохи, плауни і хвощі, папороті, голонасінні та покритонасінні)
2. Виконати підсумкове тестування
3. Опрацювати презентацію
4. Створити ОДИН слайд у презентації  про одну будь-яку кімнатну рослину
 ВИМОГИ:
  • слайд підписуємо і не ВИДАЛЯЄМО чужі
  • зміст відповідає темі
  • на слайді не більше 5-6 речень (вибирайте найважливіше)
  • обов'язкове зображення вашої кімнатної рослини

14.04.2020
Тема Практична робота №3
1. Опрацюйте презентацію з інструкцією
2. Письмово у робочі зошити запишіть тему, мету, хід роботи, заповніть таблицю та напишіть вісновки
3. Сфотографуйте тільки таблицю та висновок і надішліть мені на електронну пошту nataliapilipenko007@gmail.com (обов'язково вкажіть прізвище та ім'я) 


09.04.2020
Тема уроку "Покритонасінні" (продовження)
1. Пройти тести з теми минулого уроку
2. Опрацювати презентацію
3. Продовжити заповнення таблиці. Внести дані про родину Злакові (Тонконогові) та Лілійні 

07.04.2020
1. Тема уроку "Покритонасінні, або Квіткові"
2. Опрацюйте відео
3. Заповніть дві таблиці - Порівняння однодольних та дводольних і Особливості родин класу Дводольні
4. Для спрощення заповнення таблиці можете користуватися презентацією

26.03.2020
1. Перегляньте відео
2. Опрацюйте презентацію, прочитайте відповідний парграф підручника
3. З розмноженням сосни можете познайомитись ТУТ
4.  Пройдіть тести з теми
5. Доповніть  своїм власним слайдом спільну презентацію "Різноманітність голонасінних"


24.03.2020


1. Опрацюйте відео
2. У зошит виконайте лабораторне дослідження (пояснення є у кінці відео)
3. Випишіть у зошит нові терміни: вайї, сорус, заросток
4. Прочитайте відповідний параграф підручника 
5. Виконайте тестування


18.03.2020


1. Продивіться озвучену презентацію
2. Зробіть нотатки у зошит

3. Виконайте тест з теми


15.03.
Перегляньте презентацію, дайте відповіді на питання у кінці




Дистанійне навчання (лютий 2020)

Другий тиждень
1. Виконайте тестові завдання. Пройдіть по посиланню
2. Опрацюйте параграф 35. 
3. Замалюйте у зошит малюнок 154




1. Прочитайте параграф 34. Випишіть терміни: суцвіття, просте суцвіття, складне суцвіття
2. У робочий зошит замалюйте схему суцвіть і напишіть приклади (з таблиці на стор.153-154)
3. Пройти тестування з теми ТУТ
4. Дома проростити будь-яку насінину (квасоля, горох, соняшник, огірок). Коли з'явиться корінь, принести до школи
5. Виконати тестові завдання на сайті . Слідуйте інструкції. Результат сфотографуйте або зробіть скрін і надішліть мені на пошту nataliapilipenko007@gmail.com


Будьте здорові!

Не хворійте!








Виконати тестування з теми "Тканини рослин"










Завдання на дистанційне начання
(осінні канікули 2019) 

1. Опрацювати параграф 13. 

2. Знайти самостійно інформацію, що таке квашені овочі(капуста, огірки) і чому їх необхідно вживати.

3. Прочитати параграф 14. Виписати та вивчити терміни: бродіння, паразитизм, симбіоз. Вміти наводити приклади даних взаємодій.
4. Чим особливі ціанобактерії? Як вони живляться?
5. Підготуватися до перевірочної роботи по бактеріям (вивчити записи в зошиті, параграфи підручника 11-14)
Бажаю успіхів!😃





















2018-2019 н.р.
Виконайте підсумкове семестрове тестування
ТЕСТ




11.04.2019р.
1. Прочитати параграф 44. Перемалювати в зошит мал. 187 (стор.194)
2. Опрацювати параграф 45
3. Підготувати інформацію (презентацію, реферат, повідомлення в зошиті) про одну з рослин, які зустрічаються у параграфі або за бажанням
Бажаю успіхів у навчанні!




13.02.2019
Пройдіть тестуваття "Вегететивні органи рослин"



Дистанційне навчання 28.01.-01.02.2019р
1. Прочитати параграфи підручника 26-27
2. Переглянути відео про будову пагона 


3. Пройдіть цікаве завдання за посиланням
4. Письмово у зошиті (на оцінку) дайте відповіді на питання:
   а) Що таке "річні кільця"? Як вони утворюються?
   б) Для чого рослині потрібен луб?
 в) Як рухаються речовини від кори дерева до серцевини?







Дистанційне навчання на осінні канікули
1. Прочитати параграфи 11-13.
2. Усно дати відповіді на питання в кінці підручника
3. Випишіть у зошит терміни: прокаріоти, анабіоз, токсини та вивчіть їх
4. Заповніть таблицю
Шкідливі бактерії (приклади)
Особливо небезпечні
Небезпечні
Умовно небезпечні




5. Підготуйте повідомлення про корисні або шкідливі бактерії (на окремому аркуші)







2017-2018 н.р.
заповніть спільну презентацію 
"Різноманітність їстівних грибів"


Виконайте домашнє завдання
"Легенди про рослин"
(натисніть на назву презентації)

Заповніть спільну презентацію 
"Різноманітність голонасінних"


Завдання для дистанційного навчання
квітень 2018
1. Опрацюйте параграфи підручника 44-45
2. Створіть власний слайд у спільній презентації "Екологічні групи рослин" про одну з рослин, що належать до певної екологічної групи (параграф 45) 
3. Підказки до роботи з презентацією містяться на 2 слайді.
Бажаю успіхів!




Тестування з теми: "Генеративні органи"
22 питання



Дистанційне навчання

Лютий 2018
1. Прочитати параграф 31, дати відповіді на питання після параграфа
2. Виписати у зошит нові терміни, вивчити їх
3. За допомогою батьків вегетативно розмножити будь-яку кімнатну рослину 
Виконайте тестування 
(лютий 2018)






10.12.2017р.

Виконайте 2 тестування з теми: "Процеси життєдіяльності"



"Одноклітинні водорості, губки, багатоклітинні"




2017-2018 н.р.

Завдання для дистанційного навчання!


  • Прочитати параграф 9 підручника
  • Виписати у зошит, що таке фотосинтез, які умови необхідні рослинам для процесу фотосинтезу
  • Переглянути відео на Ютубі 
  • Повторити будову мікроскопу та клітини 
  • Пройти тестування за посиланням 






2016-2017 н.р.

28.02. о 20.30 відбудеться тестування з теми 
"Генеративні органи рослини". 
Підготуйтесь сумлінно до тестування. 

Всього 22 завдання по 0.5 бали кожне. Оцінку дізнаєтесь на уроці. Бажаю успіхів!








Тестування з теми "Рослинні тканини"



У зв'язку з тимчасовим призупиненням занять:
Виконайте тест



1. Опрацюйте самостійно параграфи підручника 20-21
2. Заповніть письмово у зошиті таблицю "Порівняння процесів фотосинтезу та дихання"
Ознаки для порівняння
Фотосинтез (повітряне живлення)
Дихання
1. Визначення
Це процес…
Це процес…
2. Де відбувається, у яких органелах клітини


3. Коли відбувається


4. Кисень


5. Вуглекислий газ


6. Органічні речовини


3. Виконайте тест



Діти, виконайте тест з теми "Одноклітинні тваринноподібні організми"